Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. pályázatot hirdet az alábbi állás betöltésére:

Jogi előadó / Jogtanácsos

Főbb feladatok, munkák: 

  • a Társaság működésének, döntéshozatali folyamatainak teljes körű jogi támogatása, egyéb jogi tevékenységet igénylő feladatok végrehajtása;
  • a Társaság szerződéseinek, jogi okiratainak, előkészítése, véleményezése, ellenőrzése;
  • polgári jogi tárgyú szerződések véleményezése, előkészítése;
  • támogatási szerződések, támogatói okiratok véleményezése;
  • a Vezetőség gazdasági és stratégiai döntéseinek, intézkedéseinek jogi szempontból történő előkészítése és végrehajtása;
  • a Társaság megfelelést támogató tevékenységének biztosítása az irányadó jogszabályok alapján;
  • közreműködés a Társaság alapdokumentumainak, belső szabályzatainak kidolgozásában és aktualizálásában, a szabályzatok jogi véleményezése;
  • jogszabályváltozás figyelés, jelentés, törvényi változások hatásainak felmérése, változásokra való reagálás;
  • annak elősegítése, hogy a Társaság megfeleljen a tevékenységére és működésére vonatkozó jogszabályokban foglaltaknak és szabályzatai összhangban legyenek a jogszabályi rendelkezésekkel;
  • azon intézkedések és eljárások érvényesülésének folyamatos nyomon követése és rendszeres ellenőrzése, amelyek célja az irányadó jogszabályoktól való eltérések feltárása, a megfelelésbeli hiányosságok feltárása érdekében tett intézkedések nyilvántartása, folyamatos nyomon követése és rendszeres ellenőrzése;
  • a feltárt hiányosságok megszüntetése és a kockázatok csökkentése érdekében javaslatok és belső szabályzatok készítése, illetve aktív részvétel a szabályzatok kidolgozásában, szervezeti egységek közötti koordinációjában;
  • a Társaság első számú vezetőjének, és munkavállalóinak támogatása a Társaság jogszabályokban foglalt kötelezettségeinek teljesítésében;
  • az integrált kockázatkezelés koordinációja, az integritást sértő, korrupciós és visszaélésgyanús eseményekre vagy kockázatokra vonatkozó bejelentések fogadásával és kivizsgálásával kapcsolatos feladatok ellátása;
  • a fentiekben meghatározottak teljesítéséről jelentés készítése a Társaság első számú vezetője és a felügyelőbizottság részére.

 

A jelentkezővel kapcsolatos elvárások:

  • felsőfokú jogász végzettség;
  • polgári jogi, társasági és/vagy pénzügyi jogi területen szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat;
  • köztulajdonban álló gazdasági társaság belső szabályozására vonatkozó jogszabályok átfogó ismerete;
  • irodai számítógépes alkalmazások (különös tekintettel Word, Excel) haladó szintű ismerete;
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség;
  • rendszerszemlélet;
  • együttműködési készség;
  • jó problémamegoldó készség;
  • felelősségtudat, kezdeményezőkészség, határozottság;
  • precizitás, határidők tartása;
  • önállóan és csapatban is hatékony és alapos munkavégzés;
  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

 

Előnyt jelent:

  • jogi szakvizsga,
  • államigazgatási szakmai tapasztalat, közigazgatási szakvizsga,
  • belső szabályozási, compliance, belső ellenőrzési vagy integritás tanácsadói területen szerzett legalább egy éves gyakorlat,
  • köztulajdonban álló gazdasági társaságnál szerzett jogászi gyakorlat,
  • idegen nyelvek – gyakorlatban is hasznosítható – ismerete,
  • akár azonnali munkakezdés.

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem,
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
  • határozatlan idejű munkaviszony.

Munkavégzés helye:

  • I. kerület

Egyéb információ:

  • Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy fényképpel ellátott magyar nyelvű önéletrajzzal pályázzon az allaspalyazat@bgazrt.hu e-mail címre!

LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK: