Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. csapatába új tagokat keresünk az alábbi pozícióra: HR generalista, határozatlan időre

Főbb feladatok, munkák:

  • belső munkaügyi nyilvántartás kezelése;
  • bérszámfejtéshez szükséges dokumentumok és béren kívüli juttatások adminisztrációja;
  • folyamatos kapcsolattartás a szervezet munkatársaival és a bérszámfejtéssel;
  • toborzás;
  • be-és kiléptetések;
  • munkaköri alkalmassági vizsgálatok szervezése;
  • munkaszerződések és módosítások előkészítése;
  • képzések, közösségi események szervezése.

Az állással kapcsolatos elvárások:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú végzettség;
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • naprakész munkajogi ismeretek;
  • jó kommunikációs és információátadási képesség;
  • csapatban és önállóan is hatékony munkavégzés;
  • rugalmasság, terhelhetőség, lojalitás;
  • precíz, pontos munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • azonnali munkakezdés;
  • legalább 3 éves szakmai tapasztalat;
  • szakirányú végzettség;
  • bérszámfejtési és tb ügyintézői ismeretek.

Amit kínálunk:

  • változatos feladatokat, kihívásokat, képzéseket és folyamatos fejlődési lehetőséget biztosítunk Számodra;
  • versenyképes fizetés vár Rád és a rekreációt támogató éves cafetéria keretre leszel jogosult;
  • kiemelkedő teljesítményedet anyagilag is elismerjük;
  • rugalmas, családbarát, a társadalmi felelősségvállalást fontosnak tartó munkahelyen dolgozhatsz;
  • fiatalos csapatban és kiváló munkakörnyezetben telhetnek munkanapjaid a Gellérthegy és a Budai Vár mellett;
  • rendszeres, változatos csapatépítő programokon vehetsz részt.

Munkavégzés helye:

  • Budapest, I. kerület

Egyéb információ:

  • Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképpel ellátott magyar nyelvű önéletrajzzal jelentkezz az allaspalyazat@bgazrt.hu e-mail címen!

LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK: