Főbb feladatok, munkák: 

  • támogatások kezelése, szervezési és adminisztrációs feladatok elvégzése a támogatási ügyek előkészítésétől azok lezárásáig
  • pályázati kiírások előkészítésével és közzétételével kapcsolatos feladatok
  • pályázatok formai, tartalmi ellenőrzése, hiánypótlások kezelése
  • a támogatási szerződések / támogatói okiratok előkészítésével kapcsolatos feladatok
  • a szerződéskötés / támogatói okirat kiadása előtti és utáni módosítási kérelmek bírálata
  • szakmai és pénzügyi beszámolók ellenőrzése
  • a támogatásokra vonatkozó adatszolgáltatási kötelezettségek előkészítése, nyilvántartási rendszerek vezetése
  • telefonos és elektronikus ügyfélszolgálati tevékenység
  • kapcsolattartás pályázókkal, kérelmezőkkel, illetve kedvezményezettekkel
  • szükség esetén közreműködés a helyszíni ellenőrzésekben
  • kimutatások, összegző jelentések előkészítése

Az állással kapcsolatos elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • pontosság, precizitás, alaposság

Az állás betöltésénél előnyt jelent:

  • legalább 3 éves munkatapasztalat (pályázati területen szerzett tapasztalat előny)
  • akár azonnali munkakezdés

Amit kínálunk:

  • határozatlan idejű munkaviszony
  • versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatások
  • határozatlan idejű munkaviszony
  • stabil háttér
  • kellemes, családias munkakörnyezet
  • folyamatos szakmai fejlődés

 

Egyéb információ:

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy küldje el az allaspalyazat@bgazrt.hu e-mail címre fényképpel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát valamint motivációs levelét a bérigénye egyidejű megjelölésével.